Optical Papadiamantopoulos

Είμαι παντρεμένος με τη Δήμητρα Κοτσίδα και έχω 2 παιδιά, τον Αδάμ 9 χρονών και τη Νεφέλη 6, που είναι μαθητές στο Δημοτικό της Νέας Γενιάς Ζηρίδη.
Σπούδασα Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Boston University στις ΗΠΑ. Μετά την αποφοίτησή μου το 1992 συνέχισα τις σπουδές μου στο Λονδίνο στην Οπτική – Οπτομετρία, που είναι το αντικείμενο της οικογενειακής μας επιχείρησης. Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα και το τέλος των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων, άρχισα να ασχολούμαι με την επιχείρησή μας αποκλειστικά. Την αλυσίδα οπτικών καταστημάτων, που ξεκίνησε ο συνονόματος παππούς μου το 1920 και ανέπτυξε ο πατέρας μου από το 1956 έως και το 2002, ανέλαβα εγώ μαζί με τον αδερφό μου Αδάμ, που είναι επίσης απόφοιτος Ζηρίδη. Σήμερα το group των επιχειρήσεων που διευθύνουμε αποτελείται από δύο αλυσίδες οπτικών καταστημάτων λιανικής, τα Optical-Papadiamantopoulos με 13 σημεία πώλησης και την αλυσίδα franchise EZ2C (easy to see) με 10 σημεία πώλησης, καθώς και μια εταιρεία χονδρικής γυαλιών οράσεως και ηλίου, την Glassroom ltd, που εκπροσωπεί και αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, την Κύπρο, τα Βαλκάνια και την Τουρκία κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής ιδιαίτερων χειροποίητων γυαλιών, όπως Dita, Cutler and Gross, Ic Berlin, Matsuda, Moscot κ.α.
Η βασική μας επιχειρηματική στρατηγική για την Ελλάδα ήταν να αναπτύξουμε επιχειρήσεις γύρω από την όραση με βάση τα Αμερικάνικα και Δυτικοευρωπαϊκά πρότυπα οργάνωσης, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα με τις υψηλότερες δυνατές ποιοτικές προδιαγραφές. Παρόλο που το Ελληνικό επιχειρησιακό κλίμα είναι δύσκαμπτο και γραφειοκρατικό και η κρίση των τελευταίων ετών δημιούργησε ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στις οργανωμένες επιχειρήσεις, καταφέραμε να είμαστε πρωτοπόροι σε αρκετούς τομείς του κλάδου μας, με πιο σημαντικό την εξειδίκευση και την εφαρμογή όλων των ειδών φακών επαφής. Αυτή τη στιγμή είμαστε το νούμερο 1 δίκτυο διανομής φακών επαφής στην Ελλάδα, τόσο στη λιανική όσο και στο διαδίκτυο. Εμπορευόμαστε όλα τα είδη των φακών επαφής που διατίθενται στην παγκόσμια αγορά. Μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση όλου του επιστημονικού προσωπικού μας έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε εγγυημένες λύσεις με φακούς επαφής οποιοδήποτε και αν είναι το πρόβλημα όρασης που μπορεί κάποιος να αντιμετωπίζει (μυωπία, υπερμετρωπία, αστιγματισμός, πρεσβυωπία, κερατόκονος, ξηροφθαλμία κ.α.) χωρίς να χρειάζεται κάποιος να ανατρέξει στη διαθλαστική χειρουργική (laser).
Μάλιστα η ειδίκευση αυτή μας έχει δώσει τη δυνατότητα να επικεντρωθούμε στην εφαρμογή και διάδοση των φακών επαφής σε παιδιά σχολικής και εφηβικής ηλικίας. Αντίθετα με την άποψη που υιοθετούν πολλοί οφθαλμίατροι, κυρίως λόγω άγνοιας, η χρήση φακών επαφής σε παιδιά είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό και έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην προσωπικότητα και την ψυχοσύνθεση ενός παιδιού. Πολλές φορές τα γυαλιά οράσεως σε ένα παιδί μπορεί να δημιουργήσουν εκτός από πρακτικά προβλήματα, όπως δυσχέρεια στη συμμετοχή αθλητικών δραστηριοτήτων, και ψυχικά προβλήματα, που συχνά προκύπτουν από την περιθωριοποίηση ή την έλλειψη αυτοπεποίθησης που προκύπτει από τη χρήση τους. Η προσωπική μου εμπειρία τα τελευταία χρόνια, αλλά και η επιτυχής μετάβαση πολλών παιδιών των αποφοίτων και φίλων γονέων του σχολείου μας που αντικατέστησαν τα γυαλιά με φακούς επαφής, ήταν συγκλονιστικά. Τα παιδιά όχι μόνο έγιναν πιο δραστήρια, αλλά και πιο κοινωνικά. Κυριολεκτικά άλλαξαν προσωπικότητα, εξελίχθηκαν και προόδευσαν εντός και εκτός σχολείου.
Διαπίστωσα, λοιπόν, ότι δεν υπάρχουν όρια στο να αξιοποιήσεις τις γνώσεις και την δραστηριότητά σου ακόμα και αν πρόκειται για ένα περιβάλλον όπως το σχολείο των παιδιών σου, διότι μέσω της επαφής με τους γονείς και αποφοίτους μπορεί να γίνεται ενημέρωση που αποδεικνύεται ευεργετική για το μέλλον των παιδιών μας. Τη συνεχή πρωτοπορία και ενημέρωση πάνω σε όλους τους τομείς της σχολικής δραστηριότητας τη διαπιστώνω καθημερινά σε όλα τα επίπεδα της σχολικής ζωής των παιδιών μου και γι’ αυτό και προσπαθώ και εγώ να υιοθετώ όλες τις καινοτομίες που παρέχονται στο σχολείο, που είναι πραγματικά πρωτοποριακές για τα Ελληνικά δεδομένα. Ποιος να φανταζόταν, όταν εγώ αποφοιτούσα από το Λύκειο πριν από 25 χρόνια, ότι θα μπορούσαν τα παιδιά να διδάσκονται μαθήματα μέσω i-pad ή ότι θα μπορούσε το σχολείο μας να είναι δίγλωσσο! Είναι και αυτό μια μορφή επιχειρηματικότητας και εξέλιξης, που, λόγω των τρομακτικών δυνατοτήτων που μας προσφέρει η σύγχρονη επικοινωνία, μπορούμε να διευκολύνουμε και να γιγαντώσουμε τις γνώσεις αλλά και την ευχαρίστηση που λαμβάνουν τα παιδιά στο σχολικό τους περιβάλλον. Άλλωστε δεν υπάρχει πιο ενδεδειγμένη χρήση της τεχνολογίας, των γνώσεων, των υπηρεσιών και των προϊόντων που μας παρέχει η σύγχρονη κοινωνία και παιδεία από αυτή της βελτίωσης της καθημερινής ποιότητας της ζωής μας. Και γι´ αυτό οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο σχολείο που με μεγάλωσε και μεγαλώνει και τα παιδιά μου.